Monday, October 24, 2016

Forex Data Sigblad

'N Excel-gebaseerde Forex Trading Journal Spreadsheet. vir alle Forex valuta handelaars Volg jou prestasie vir alle 8220Currency Pairs8221, plus (7) bykomende (aanpas) dop kategorieë. Uniek vertoon uitleg en maklik om te gebruik 8211 selfs vir basiese Excel gebruikers. Volg en te analiseer beide PampL en pitte 8220At-'n-Glance8221 die lig van al prestasie statistieke. Images: TJS Tuis Menu 8211 al velle is mooi georganiseer deur kategorie. Belê in jou forex besigheid te begin die dop van jou ambagte vandag Volledige pakket, eenmalige fooi, 'n lae prys Gratis onbeperkte ondersteuning Koop TJS Elite GT Forex 8211 99Download Historiese Forex Data in Excel Dit Excel spreadsheet afgelaai historiese Forex data van die Internet. Jy kan vra vir bod, vra en middel tariewe vir 'n verskeidenheid van historiese geldeenhede. Jy kan hierdie inligting gebruik om jou handel strategieë backtest en tegniese analise uit te voer (soos die plot die EMO. RSI of MACD). Die sigblad is maklik om te gebruik. Jy tik eenvoudig twee drie-letter valuta simbole. twee datums, en spesifiseer of jy die bod wil vra of die middel van die prys. Na 'n knoppie, sal die sigblad toe te sluit op 'n webservice, en aflaai daaglikse bod pryse (met behulp van 'n paar slim VBA). Die Forex data is ingevoer in 'n vel genoem 8220Data8221. Nou kan jy analiseer en plot die forex data met behulp van al Excel8217s funksionaliteit. As 'n voorbeeld, die spreadsheet plotte die wisselkoers data. As jy wil, kan jy maklik Bollinger Bands voeg tot die plot. Die VBA is nie wagwoord-beskermde 8211 gerus verander, uit te brei of hergebruik die kode, of selfs leer uit die beginsels daarin vervat. I8217d waardeer 'n skakel na investexcel al is dit gratis Forex data wat we8217re aflaai, en in geen manier of vorm kan vergelyk word met dienste betaal. Die gebruik van die VBA programmeringsbeginsels wat in die sigblad, kan jy maklik gebruik ander gereedskap, soos Access databases, in plaas van Excel. Die sigblad is in Excel 2010-formaat. 29 Werk Julie 2011: I8217ve verwyder die wagwoord. Geniet, en kom asseblief terug en laat my weet wat koel Forex programme you8217ve gemaak daarmee. 20 Werk Januarie 2014. I8217ve bygevoeg 'n opsie om die bod te vra, vra of die middel van die prys. 43 gedagtes oor ldquo Aflaai Historiese Forex Data in Excel rdquo Ek stel belang in 'n werkende hierdie kode in 'n bestaande werkboek ek gemaak het. Dit lyk soos 'n awesome instrument en sal die meeste van wat ek nodig het om dit te doen. Hoe kan ek gaan oor die manier waarop die wagwoord vir die VBA-kode al so kan ek 'n paar dinge te bekragtig Hi, ek is regtig geïnteresseerd in die kode, im 'n paar probleme om my werkboek om dieselfde ding, maar met voorraad data te doen. Dave Power sê: Sam, Dankie vir hierdie baie nuttige program. Een ding wat ek wil doen, is insette óf daaglikse of weeklikse in die boks parameters. Ek kan dit doen deur elke dag die verandering van die woord te weekliks in die kode. Ek wil graag om dit te doen uit die boks Parameters maar dit nie die geval blyk te werk, selfs al het ek die veranderlike in die kode verklaar soos jy gedoen het. Dit is wat ek in die kode probeer na die benaming van sel B9 as dayWk: Dim dayWk As String dayWk DataSheet. Range (dayWk. Value amp ampperioddayWkampdisplay Thank you so much vir hierdie een ding I8217ve sien thsi gee jou die bodprys en ek regtig. moet die 8220midpoint8221 koers, maar toe ek probeer om die makro verander ek kry nog steeds die bodprys. Enige voorstelle I8217ve die sigblad opgedateer. Jy kan nou kies of die bod, vra of mid tempo Groot hulpmiddel. Dit werk byna foutloos Soos Maria aangemeld is, it8217s nie gee die middel mark pryse. Ek dink die URL wat jy bou in die makro is 'n ou een. Ek het probeer om weer te skryf die makro bou van 'n nuwe URL wat blyk te werk, maar dan is die artikel van die kode wat die gegewensblad skep breek. Ek dink die bietjie I8217m nie heeltemal ontsluit is hoe jou kode slaan die tafel as deur kommas geskei waardes. baie dankie. Keith so ek soort van gedink dit uit. die adres wat jy gebruik bou 'n skakel na 'n aflaai-lêer, terwyl die een Ek gepos bo links om 'n tafel op 'n webblad. Plus, as jy bid gebruik, vra, of mid dit terugkeer verskillende getalle. So baie dankie. Ek wens net ek kon verskeie valuta pare het in een sheet8230 of nog beter het al hierdie dinge gaan reguit in PowerPivot Samir 8211 ontsagwekkende 8211 tyd spaar en maklik om te gebruik. Probeer om 'n Paypal skenking te maak, maar didn8217t aanvaar 'n JPY betaling Hi almal Die kode is net fantasties en werk goed op my Amerikaanse laptop Ek het net 'n probleem om dit te gebruik op 'n Duitse Excel weergawe in my kantoor as die desimaal skeier is nie korrek erken word. kon hierdie oorkom laat Excel weet watter karakter te erken as die desimaal skeier Ek is nuut op VBA en nie regtig weet wat en waar moet ek die oorspronklike bronkode te verander. Baie dankie vir jou hulp, groot werk ek probeer om hierdie instrument gebruik om 'n paar finansiële inligting vaartbelyn maar dit lyk asof daar 'n fout in die kode wat ek afgelaai word. Maak nie saak wat ek in te vul in die Excel vel, die kode lyk altyd met dieselfde tydperk tussen vandag en 'n maand gelede onttrek, terwyl ek baie ouer data nodig. Hoe ver terug nie die kode go Ek is op soek na die VBA-kode, maar ek don8217t enige hardcoded perke sien, so miskien it8217s as gevolg van die site OANDA webwerf self Toe ek uitvis die string 8216 str8217 van die plaaslike veranderlikes en gebruik in Mozilla dit gee vir my 'n CSV lêer af te laai genoem 8216data. csv8217 met die vorige maand inligting, terwyl Einddatum en Begindatum korrek gekodeer. Enige idee waar die probleem kan wees soos die Vrystaat Spreadsheets Meester Knowledge Base Onlangse PostsForex data sigblad Ek lees net Larry Williams langtermyn geheime vir 'n kort stern handel, en dit klink redelik interessant. Ek het gewonder of daar so 'n sigblad op forex Daya. 1. Wat is die beste dag om te koop wat is die beste dag om te verkoop volgens Larry, is daar sekere percetanges van sekere dag 'n goeie koop of te verkoop dag 2.what is die gemiddelde reeks elke paar 3. Hoeveel dae het 'n paar uitgawes in konsolidasie Joe Ross voorgestel dat 'n 21-25 dae wissel vir BO. ens ens geword Maart 2006 Status: Lid 725 Pos Daar is 'n paar interessante teorieë oor-time gebaseer handel. Sy het waarskynlik een van die mees oor die hoof gesien veranderlikes in die handel. Met dit gesê, ek dink baie hang af van jou stelsel. Ek het 'n databasis van ongeveer 500 monster ambagte volgende my persoonlike stelsel reëls. Im in staat om terug te gaan en kyk na spesifieke opbrengste vir spesifieke dae. Alhoewel ek havent dit gedoen in 'n rukkie, ek dont onthou dat een dag beter as 'n ander. Ek het waargeneem, maar dat daar 'n siklus tussen wat ek identifiseer as quotmixedquot markte teenoor tempo markte (my eie persoonlike benamings.) Jou boodskap sal my terug te gaan en kyk na my data anders om te sien of die siklus is kwantifiseerbaar. Aangesluit April 2006 Status: Lid 440 Posts As jy belangstel, ek het die daaglikse statistieke vir die euro / dollar in 'n sigblad om terug te gaan na 1 Augustus van verlede jaar. Ek kon nie oplaai wat of net vir jou sê die daaglikse reeks. Dit mag dalk 'n bietjie werk neem om uit te vind die beste dae om te koop of te verkoop, maar ek sal probeer om te werk aan dit. P. s. Sedert ek net handel die EURUSD nou, dis die enigste paar Ek het statistieke vir. Jammer Jeug is die kurator van voorspoed. - Benjamin Disraeli geword Maart 2006 Status: Lid 725 Posts As jy belangstel, ek het die daaglikse statistieke vir die euro / dollar in 'n sigblad om terug te gaan na 1 Augustus van verlede jaar. Ek kon nie oplaai wat of net vir jou sê die daaglikse reeks. Dit mag dalk 'n bietjie werk neem om uit te vind die beste dae om te koop of te verkoop, maar ek sal probeer om te werk aan dit. P. s. Sedert ek net handel die EURUSD nou, dis die enigste paar Ek het statistieke vir. Jammer Dankie. Eintlik kan ek daardie inligting uit Meta Trader kry. As jy wil ander pare te kry, net gryp 'n demo afskrif van Meta Trader en jy sal die data vir al die pare. Aangesluit April 2006 Status: Lid 440 Posts Goed, verwerk ek die getalle en het 'n paar dinge uit. Eerstens, ek gebruik FXSol. Ek gebruik hul daaglikse statistieke, met elke dag vanaf 17:00 est. Ek bereken vanaf 8/4/05 tot 8/7/06. 263 handelsdae. Algehele statistieke eerste. Gemiddeld wissel tussen oop en toe was 51,25 pitte. Gemiddeld wissel tussen hoë en lae was 100,82 pitte. Ek gebruik absolute waardes vir hierdie reekse. (Dit wil sê as die daaglikse verandering was -25, ek getel wat as 25.) Daar was 145 positief dae uit 263 55,13 positief. Die gemiddelde verandering oor die tydperk was 2,16 pitte. Maandae 53 dae in hierdie datastel. Die gemiddelde verandering was -10,38 pitte. Die gemiddelde wissel tussen oop en toe was 52,34 pitte. Die gemiddelde wissel tussen hoë en lae was 97,58 pitte. 54,72 dae was positief winste. Dinsdag 52 dae in hierdie datastel. Die gemiddelde verandering was 2,87 pitte. Die gemiddelde wissel tussen oop en toe was 48,56 pitte. Die gemiddelde wissel tussen hoë en lae was 95,19 pitte. 55,77 dae was positief winste. Woensdag 52 dae in hierdie datastel. Die gemiddelde verandering was 6,1 pitte. Die gemiddelde wissel tussen oop en toe was 46,02 pitte. Die gemiddelde wissel tussen hoë en lae was 99,9 pitte. 55,77 dae was positief winste. Donderdag 53 dae in hierdie datastel. Die gemiddelde verandering was 13,87 pitte. Die gemiddelde wissel tussen oop en toe was 59,42 pitte. Die gemiddelde wissel tussen hoë en lae was 108,74 pitte. 54,72 dae was positief winste. Vrydag 53 dae in hierdie datastel. Die gemiddelde verandering was -1,58 pitte. Die gemiddelde wissel tussen oop en toe was 49,77 pitte. Die gemiddelde wissel tussen hoë en lae was 102,57 pitte. 54,72 dae was positief winste. So daar gaan jy. Ek is nie seker of dit is 'n groot genoeg datastel om enige gevolgtrekkings te maak uit van. Ironies genoeg, was daar 29 positiewe dae vir elke dag. 29 positiewe Maandae, 29 positiewe Dinsdae. Ek het gedink dit was snaaks. Hoop dit help 'n bietjie. Jeug is die kurator van voorspoed. - Benjamin DisraeliTag Archives: forex sigblad Ja, en nie te gou Die nederige spreadsheet het sy deel 8211 'n groot rol in die opname van ons forex ambagte saam met joernaal notas en soms die redes vir die neem van ambagte gespeel. Die sigblad was setup met formules om pitte wins of verlies, dollars wins of verlies, en loop rekeningsaldo bereken. As ons slim 8211 was kon ons ook produseer 'n grafiek van ons ambagte 8211 dalk 'n lyngrafiek van ons rekening balans met verloop van tyd, nooit veel meer as dit. Gee Handel op Trac k. Dit maak alles wat die ou sigblad kan doen, en soveel meer. Begin met data entry 8211 Handel op baan die opstel van die besonderhede wat jy nodig het te betree vorms: inskrywing prys, geldeenheid paar, no. van baie en so aan. Daar is drop-down bokse waar toepaslik, 'n outomatiese waarskuwings gebaseer op oormatige risiko of dreigende nuus aankondiging, vermoë om grafiek screenshots te laai, en die belangrikste: stel redes (asook ad hoc notas) vir die aangaan en die handel verlaat. Die 8220set reasons8221 is redes of handel strategieë wat jy opgestel vooraf. Sodra die handel word gedoen, Handel op Track bied 'n aantal ingeboude analise kaarte, plus jy kan sorteer en filtreer die handel tydskrif in baie verskillende maniere. Daar is baie meer voordele aan die gebruik van Handel op Track oor die forex sigblad, insluitend: Gebruik dit vanaf enige rekenaar (wat toegang tot die Internet) Trigger ambagte in Meta Trader 4 direk vanaf Handel oor die dop van jou data is veilig en gereeld back-up Ander forex gereedskap op jou vingers soos: wêreld horlosies, fib sakrekenaar, nuus kalender, fundamentele analise, risiko / beloning sakrekenaar 8230 by 'n kort, sien jou pitte wins opsomming en oop-handel opsomming risiko It8217s tyd om die sigblad te tree en beweeg tot die Rolls-Royce van forex logs. Beweeg op na die volgende vlak nou en Handel Ernstig As you8217re ernstig is oor handel geldeenhede en eintlik van plan suksesvol om dit te wees, dan is jy waarskynlik reeds weet dat jy absoluut nodig het om 'n goeie handel tydskrif of handel log hou. Handel op Track39s alternatief vir die forex spreadsheet n handel log, onder andere, is deel van die hele dissipline proses 8211 en dissipline is 'n noodsaaklike kenmerk in suksesvolle forex handelaars. I8217ve het 'n paar sigblad templates vir jou gebruik in die handhawing van 'n handel log. Een daarvan is in Excel-formaat. die ander in OpenOffice formaat. They8217re eenvoudig in die sin dat dit bevat al die belangrikste kolomme you8217ll nodig het om jou ambagte te spoor, insluitend: inskrywing datum amp tyd, geldeenheid paar, inskrywing prys, koop / verkoop, no. van baie en die rede vir die aangaan. Wanneer die handel gesluit, jy af die lyn in die sigblad by die ingang van die noue datum / tyd, die sluitingsprys, pitte opgedoen / verlore, en die rede vir sluiting. I8217ve het ook 'n bietjie spilpunt sakrekenaar en Fibonacci sakrekenaar te (op 8220sheet 28243 van elke spreadsheet). Dit is bruikbare instrumente wat jy kan gebruik net omtrent elke dag dat jy handel. Spreadsheets geword lomp al wanneer jy dit nodig om 'n handelsmerk deels toe te maak, of verdeel 'n handelsmerk, of wanneer you8217re opbou honderde of duisende lyne van die handel data wat verskeie handel rekeninge en handel platforms. It8217s uiters moeilik om 'n spoor van al hierdie inligting in 'n sigblad te hou en dan probeer om enige nuttige analise daaruit daarna kry. So, hoekom sou jy moeite doen met 'n spreadsheet met die hand handhawing wanneer jy kan met behulp van Handel op koers om die hele proses te vereenvoudig vir net 'n paar dollars elke maand, jy kan dop al jou ambagte deur Handel op koers, wat hou jou data veilig, back-up, en jy kan dit vanaf enige rekenaar internet-enabled toegang in die wêreld nie, net 'n mobiele toestel soos 'n iPhone om meer uit te vind, kliek op hierdie skakel: forex sigblad Sterkte en Handel Ernstig SearchThe beurs vir Consulting Produkte Dienste Produk beskrywing Alles in 'n forex geld bestuur sigblad. Wil jy die mees absolute wins uit elke handel te maak sonder om te bekommer oor oormatige verlies Hoeveel geld per pit gaan jy voer Het jy 'n daaglikse persentasie van jou huidige winste en verliese Wat van maandelijkse vaste Die Forex Money Management Spreadsheet wil is jou alles-in-een sigblad vir Forex-handelaars. Met hierdie spreadsheet jy sal baie maklik en juis in staat wees om te bepaal hoeveel geld jy per pit wat jou jy die mees bedrag van wins moontlik sal gee terwyl jy nog die beskerming van meer verloor as wat jy bereid is om te verloor in 'n gegewe tyd-is moet voer raam. Een (groot) minder ding om te bekommer oor hierdie sigblad elimineer baie rompslomp van forex maak nie saak wat jou handel styl: scalping, dag handel of langer. Weg met krap jou kop en trek 'n paar uit die lug op hoeveel jy moet wed per pit, benader watter persentasie wins of verlies wat jy is tans op binne daardie dag, of hoe jy gedoen het algeheel in 'n huidige maand. Stop spandeer jou tyd op admin legkaarte en fokus jou aandag 'n wat die meeste saak maak: Trading Koop die Forex Money Management Spreadsheet vandag Sleutelwoorde Kenmerke Auto Data analise sluit instruksies Sluit Resultate Opsomming EU vir Graderings Redigering Resensies Daar is 0 resensies wat op hierdie aansoek. Kopers Resources slag oor die wettige Kopiereg 2016 Excelville, LLC. Alle regte voorbehou


No comments:

Post a Comment